• TRXa

    ariketak
    TRXaDeskribapen laburra: Entrenamendu era berri hau ariketa batzuk zintzilik egitean oinarritzen da; horrek edozein kirol jardueretan laguntzeaz gain, egunerokotasunean ere eragin zuzena du. Helburuak / Onurak:
    • Indarraren hobekuntza.
    • Gorputz-enborraren malgutasunaren hobekuntza.
    • Oreka eta egonkortasunean hobekuntza.
    • Lesioen prebentzioan laguntzen du.
    • Tonifikazioan laguntzen du.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari, baina sasoian egotea beharrezkoa da. Kontraindikazioak: Haurdunaldiko garapen maila batetik aurrera egitea ez da gomendagarria. Honetaz gain, arazo kardiobaskularrak dituzten pertsonei ez zaie gomendatzen eta ezta ere bizkarreko arazoak dituztenei. Gomendioak: Ura eraman.
  • Xumba eta areto bizikleta gazteak

    Dantza eta fitness
    Xumba  eta  areto  bizikleta  gazteakDeskribapen laburra: Erritmo latino ezagunenak (cumbia, saltsa, sanba, mereguea...) eta bizikleta gainean burututako jarduera kardiobaskularra nahasten dituen kirol jarduera. Helburuak / Onurak:
    • Koordinazio orokorra landu.
    • Gorputz mugimenduak musikaren erritmoaz koordinatu.
    • Sistema kardiobaskularrean hobekuntzak.
    Nori zuzendua:  12-16 urte bitarteko gazteei. Gomendioak: Ura eraman.
  • Multifitness-a

    gimnasia jarduerak
    Multifitness-aDeskribapen laburra: Egoera fisikoa hobetzeko jarduera gidatu desberdinak, hala nola, xunba, GAP eta tonifikazioa. Helburuak / Onurak:
    • Muskulatura indartu.
    • Malgutasuna hobetu.
    • Sistema kardiobaskularra landu.
    • Koordinazioa eta mugikortasuna hobetu.
    Nori zuzendua: Publiko osoari, baina sasoitsu egotea komeni da. Kontraindikazioak: Haurdunaldiko garapen maila batetik aurrera ez da komenigarria. Arazo kardiobaskularren bat izanez gero, ez da komenigarria. Gomendioak: Eskuoihala eta ura eraman.
  • GAPa

    tonifikazioa jarduerak
    GAPaDeskribapen laburra: Gorputzeko hiru gihar talde nagusi lantzen dituen ariketa eta jardueren programa espezifikoa (gluteoak,  abdominalak, hankak). Ariketak tresna zein tresnarik gabe egin daitezke musikaren laguntzarekin. Helburuak / Onurak:
    • Gluteo, abdominal eta hanketako giharrak indartu.
    • Gorputzeko tonua landu.
    • Gorputz jarrera hobetu.
    • Sistema kardiobaskularrean hobekuntza.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari baina, sasoitsu egotea beharrezkoa da. Kontraindikazioak: Haurdunaldiko garapen maila batetik aurrera ez da gomendagarria. Arazo kardiobaskularrak dituztenentzat ez da gomendagarria. Gomendioak: Ura eta eskuoihal bat eraman.
  • Areto bizikleta

    jarduera
    Areto  bizikletaDeskribapena laburra: Musikaren erritmoari jarraituz, bizikleta gainean burutzen den jarduera kardiobaskularra. Helburuak / Onurak:
    • Egoera fisiko orokorra hobetu.
    • Gorputzeko giharrak indartu.
    • Beheko gorputz adarren tonifikazioa.
    • Sistema kardiobaskularraren hobekuntza.
    Nori zuzendua: Partehartzaile guztiei, baina sasoi onean egotea komeni da. Kontraindikazioak:  Haurdunaldiko garapen maila jakin batetik aurrera, ez da gomendagarria. Arazo kardiobaskularren bat izanez gero, ez da gomendagarria. Gomendioak: Ura eta eskuoihala.  
  • Igeriketa hastapenak helduak

    igerilekua
    Igeriketa  hastapenak  helduakDeskribapen laburra: Uretan modu seguruan aritzeko eta igeri egiten ikasteko saio gidatuak. Helburuak / Onurak: • Uretan aritzeko segurtasuna lortu. • Igeri egiten ikasi. Nori zuzendua: Igeri egiten ikasi nahi duen publiko guztiari. Derrigorrezkoak: Uretako txanoa ekarri.
  • Igeriketa errendimendua

    Igerilekuan
    Igeriketa  errendimenduaDeskribapen laburra: Txapelketa nahiz probetarako igeriketa prestakuntza bereziak. Helburuak / Onurak:
    • Igeriketa denborak hobetzea.
    • Txapelketa eta frogak prestatzea.
    Nori zuzendua: Igerilari guztiei. Kontraindikazioak: Bizkarreko arazoak dituztenentzat ez da gomendarria. Derrigorrezkoak: Uretako txanoa eraman.
  • Igeriketa haurtxoak

    0-2 urte
    Igeriketa  haurtxoakDeskribapen laburra: 6 hilabetetik 2 urtera bitarteko haurren psikomotrizitatea lantzeko igerilekuan burutzen diren jarduerak. Helburuak / Onurak: • Haurrak urarekin lehen bizipenak izatea. • Guraso eta haurren arteko harremana garatu. • Haurraren garapen psikomotorea landu. Nori zuzendua: Igeri ikasi nahi duten haurtxoei, 6 hilabete eta 2 urte bitartekoei.
  • Igeriketa haurrak 3 – 4 urte. KARRAMARROAK

    Karramarroak
    Igeriketa  haurrak  3  –  4  urte.  KARRAMARROAKDeskribapen laburra: 3 urtetik 4 urtera bitarteko haurren garapen motorea lantzeko igerilekuan burutzen diren jarduerak. Igeri egiten hasi aurreko pausoak. Karramarro maila. Helburuak / Onurak: • Haurrak uretan mugitzeko duen gaitasuna hobetu. • Haurraren garapen psikomotorea landu. Nori zuzendua: Igeri ikasi nahi duten 3 eta 4 urte bitarteko haurrei zuzenduta.
  • Igeriketa umeak 5 – 10 urte

    Igeriketa 5-10 urte
    Igeriketa  umeak  5  –  10  urteDeskribapen laburra: Igeri egiten ikasteko saioak,  4 mailatan banatutako progresio didaktikoa jarraituz: zapaburuak, olagarroak, izokinak eta marrazoak. Helburuak / Onurak: • Uretan segurtasunez aritzeko tresnak norbereganatu. • Estilo ezberdinetan igeri egiten ikasi. • Umearen garapen motorea landu. Nori zuzendua: 5 eta 10 urte bitarteko haurrei.
  • Pilatesa

    ariketak
    PilatesaDeskribapen laburra: Entrenamendu fisiko eta mentala garatzen duen jarduera. Barne giharren garapenaren bitartez, gorputzari oreka eta egonkortasuna, eta bizkar hezurrari tinkotasuna ematean zentratzen da. Helburuak / Onurak:
    • Gihar oreka mantendu.
    • Gorputzaren malgutasuna, indarra eta kontrola handitu.
    • Gorputz eta buruaren harmonia lortu.
    • Arnasketa gaitasuna hobetu.
    • Gorputz jarrera hobekuntza.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari. Kontraindikazioak: Haurdunaldia garapen maila jakin batetik aurrera, pilateseko ariketak egokitu beharra daude. Gomendioak: Ura eraman.
  • Ur xunba

    Ur ekintza
    Ur  xunbaDeskribapen laburra: Xunbak eskaintzen dizkigun erritmo latino ezagupena (cumbia, saltsa, sanba, merengue...) eta ariketa aerobikoak nahastea, ur medioan egitea datza Ur Xunbak. Helburua / Onurak: ● Inpaktu txikia jasaten dute artikulazioek. ● Lesioak prebenitzeko egokia ● Muskuluen tonifikazioa ● Odol zirkulazioa hobekuntzak ● Gaitasun kardiobaskularra hobetu. ● Koordinazio orokorra landu. ● Gorputz mugimenduak musikaren erritmoaz koordinatu. Nori zuzendua: Publiko guztiari, baina sasoian egotea komenigarria da. Kontraindikazioak: Haurdunaldiko garapen maila batetik aurrera ez da gomendagarria. Derrigorrezkoak: Uretako txanoa eraman.
  • HIIT & Pilates-a

    Areto ekintza
    HIIT  &  Pilates-aDeskribapen laburra: Saioko lehen zatian, intentsitate altuko ariketa ezberdinez osatutako zirkuitu bat jarraitzean datza. Bigarren zatian aldiz, behin intentsitate altuko 25min. inguru egin ondoren, Pilateseko oinarrizko printzipioak aplikatzen dira gorputzari oreka eta egonkortasuna, eta bizkar hezurrari tinkotasuna emateko. Helburuak/ Onurak:
    • Sistema kardiobaskularrean hobekuntzak.
    • Indar eta erresistentzian hobekuntzak.
    • Koordinazio intra eta intermuskularraren hobekuntza.
    • Tonu muskularraren handitzea.
    • Gihar oreka mantendu.
    • Gorputzaren malgutasuna, indarra eta kontrola handitu.
    • Gorputz eta buruaren harmonia lortu.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari zuzendua, baina sasoitsu egotea beharrezkoa da. Kontraindikazioak: Haurdunaldiko garapen maila batetik aurrera egitea ez da gomendagarria. Honetaz gain, arazo kardiobaskularrak dituzten pertsonentzako ez da gomendagarria. Derrigorrezkoak: Ura eta toaila eramatea
  • Piloxing-a

    Areto ekintza
    Piloxing-aDeskribapen laburra: Musika, Pilatesa eta Boxeoa uztartzen dituen jarduera da. Boxeoko ariketa kardiobaskularrak egiten dira eta Pilateseko oreka zein tonifikazio ariketekin uztartzen dira, horrela saio dibertigarri zein osasungarri bat erikitzen da bi ekintza hauen ezaugarri positiboenak erabiliz. Piloxing-a Viveca Jensen izeneko emakumezko suediarrak asmatu zuen Estatu Batuetako Beverly Hills-en. Helburuak/ Onurak:
    • Sistema kardiobaskularrean hobekuntzak.
    • Indar eta erresistentzian hobekuntzak.
    • Tonu muskularraren handitzea.
    • Gihar oreka mantendu.
    • Gorputzaren malgutasuna, indarra eta kontrola handitu.
    • Gorputz eta buruaren harmonia lortu.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari zuzendua. Kontraindikazioak: Haurdunaldiko garapen maila batetik aurrera egitea ez da gomendagarria. Honetaz gain, arazo kardiobaskularrak dituzten pertsonentzako ez da gomendagarria. Derrigorrezkoak: Ura eta toaila eramatea
  • Core & Streching-a

    Areto ekintza
    Core  &  Streching-aDeskribapen laburra: Gorputzaren erdigunea (Core-a) indartu eta luzaketen bitartez gorputzaren jarrera berrezitzen du. Bi zati bereizten dira saioan, lehendabizikoa Core-a indartzera bideratuta dago eta bigarrena gorputza orekatzera. Postura txarrak zuzendu, traumatismoak eta muskuluen gainkargak arindu, artikulazioen mugikortasuna, zirkulazioa, eta arnasketa hobetzen ditu. Era berean, estresa gainditzen laguntzen du, pertsonaren bizi kalitatea hobetuz. Core-arekin egiten den lan handiaren eraginez, bizkarraldean ere hobekuntzak nabaritzen dira. Helburuak/ Onurak:
    • Core-a indartu.
    • Tonu muskularraren handitzea.
    • Gihar oreka mantendu.
    • Bizkarraldeko miñak arindu..
    • Luzaketen biartez, koordinazioa eta malgutasuna hobetu.
    • Jarrera posturala hobetu eta gihar gainkargak arindu.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari zuzendua. Kontraindikazioak: Bizkarreko arazo larriak edukiz gero, begiralearekin hitz egitea komeni da. Derrigorrezkoak: Ura eta manta eraman.
  • Mantentze gimnasia

    Mantentze
    Mantentze  gimnasiaDeskribapen laburra: Egoera fisiko ona mantentzeko jarduera gidatu ezberdinak. Helburuak / Onurak:
    • Gihardura indartu.
    • Malgutasuna hobetu.
    • Sistema kardiobaskularra landu.
    • Koordinazioa eta mugikortasuna hobetu.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari, baina bater ere, pertsona sedentarioei edota hirugarren adineko pertsonei. Gomendioak: Ura eraman.
  • Atzegi sasoian

    gimnasia jarduerak
    Atzegi  sasoianDeskribapen laburra: Areto bizikleta, saskibaloia eta igeriketa ekintzak uztartzen dituen jarduera fisiko egokitua. Helburuak/ Onurak: ● Behar bereziak dituzten pertsonengan, jarduera fisikoaren bitartez osasuna hobetzea. Nori zuzendua: Behar bereziak dituzten publikoari. Gomendioak: Ura eraman.
  • Yoga (AtxabaltaMugi)

    Yoga  (AtxabaltaMugi)Deskribapen laburra: Arnasketa eta erlajazio ariketen bitartez oreka fisiko zein mentala bilatzen duen jarduera, norbanakoaren ongizatea hobetuz. Helburuak / Onurak: • Gizakiaren batasun psikosomatikoa lortu. • Lasaitasunaren eta baretasunaren bidez pertsonaren oreka lortu. • Koordinazioa eta malgutasuna hobetu. Nori zuzendua: Publiko guztiari. Kontraindikazioak: Bizkarreko arazoak edukiz gero, begiralearekin hitz egitea komeni da. Gomendioak: Ura eta manta eraman.
  • K.O.I. (AtxabaltaMugi)

    KOI Atxabaltamugi
    K.O.I.  (AtxabaltaMugi)Deskribapen laburra: Hiru gaitasun gisiko hauek uztartzen dituen jarduera fisikoa da. Ariketa dsberdin biden lantzen dira. Helburuak / Onurak:
    • Koordinazioan hobekuntza.
    • Orekan hobekuntza.
    • Indar muskularra landu.
    • Lesioen prebentzioa.
    • Jauzien prebentzioa.
    Nori zuzendua: Hirugarren adinekoei. Gomendioak: Ura eraman.
  • Hipopresiboak

    Hipopresiboak
    HipopresiboakDeskribapen laburra: Gorputz jarrera zehatzak eta arnasketa teknika espezifikoak erabiliz, sabelaldeari tonu egokia emateko balio duen gimnasia mota da. Helburuak / Onurak: • Gorputz jarrera hobetu eta bizkarreko arazoak saihestu. • Sabelaldeko eta gerrialdeko gihardura multzoa indartu. Nori zuzendua: Publiko guztiari zuzenduta dago. Kontraindikazioak: Haurdun daudenentzat, hipertentsoentzat edota sabelaldean arazoak dituztenentzat ez da gomendagarria. Gomendioak: Ura eraman.
  • Tonifikazioa

    ariketak
    TonifikazioaDeskribapen laburra: Fitness gelako baliabideak erabiliz, gihar talde garrantzitsuenak tonifikatu eta indartzeko egiten diren zirkuitu eta ariketak lantzen dira. Helburuak / Onurak:
    • Giharrak indartu eta tonifikatu.
    • Egoera fisikoa hobetu.
    • Sistema kardiobaskularra hobetu.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari, baino sasoitsu egotea beharrezkoa da. Kontraindikazioak: Haurdunaldian garapen maila batetik aurrera ez da gomendagarria. Hipertentsioa daukaten pertsonentzat ez gomendagarria. Gomendioak: Ura eraman.
  • Igeriketa hobekuntza helduak

    Igeriketa hobekuntza helduak
    Igeriketa  hobekuntza  helduakDeskribapen laburra: Igeriketa estilo ezberdinetan, teknika hobetzera zuzendutako saio gidatuak. Helburuak / Onura:
    • Igeriketa teknika hobetu estilo ezberdinetan.
    • Egoera fisikoa hobetu.
    • Arnasketa hobetu.
    Nori zuzendua: Igeri egiten dakien publiko guztiari. Kontraindikazioak: Bizkarreko arazoak izanez gero, begiraleari adierazi. Derrigorrezkoak: Uretako txanoa ekarri.
  • Circuit training-a

    Circuit training
    Circuit  training-aDeskribapen laburra: Posta desberdinez osatutako zirkuitu bat jarraitzean datza circuit training-ak. Posta bakoitzean erresistentzia eta indarreko jarduera desberdinak lantzen dira. Helburuak / Onurak:
    • Sistema kardiobaskularrean hobekuntzak.
    • Indarrean hobekuntzak.
    • Koordinazio intra eta intermuskularraren hobekuntza.
    • Tonu eta tamaina muskularraren handitzea.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari, baina sasoitsu egotea beharrezkoa da. Kontraindikazioak: Haurdunaldiko garapen maila batetik aurrera egitea ez da gomendagarria. Honetaz gain, arazo kardiobaskularrak dituzten pertsonentzako ez da gomendagarria. Gomendioak: Ura eta eskuoihala eraman.
  • Yoga

    Yoga
    YogaDeskribapen laburra: Arnasketa eta erlajazio ariketen bitartez oreka fisiko zein mentala bilatzen duen jarduera, norbanakoaren ongizatea hobetuz. Helburuak / Onurak: • Gizakiaren batasun psikosomatikoa lortu. • Lasaitasunaren eta baretasunaren bidez pertsonaren oreka lortu. • Koordinazioa eta malgutasuna hobetu. Nori zuzendua: Publiko guztiari. Kontraindikazioak: Bizkarreko arazoak edukiz gero, begiralearekin hitz egitea komeni da. Gomendioak: Ura eta manta eraman.
  • Xunba

    Xunba
    XunbaDeskribapen laburra: Erritmo latino ezagupenak (cumbia, saltsa, sanba, mereguea...) eta ariketa aerobikoak nahasten dituen kirol jarduerari deritzo. Helburuak / Onurak:
    • Gaitasun kardiobaskularra hobetu.
    • Gihar tonoa hobetu.
    • Koordinazio orokorra landu.
    • Gorputz mugimenduak musikaren erritmoaz koordinatu.
    Nori zuzendua: Publiko guztiari. Kontraindikazioak: Haurdunaldiko garapen maila jakin batetik aurrera ez da gomendagarria. Arazo kardiobaskular larriak dituzten pertsonentzat ez da gomendagarria. Gomendioak: Ura eta eskuoihala eraman.
  • Gaurko jarduerak

    ondorengoak

  • Kirol jarduerak

    Apunta zaitez

    Dokumentu hontan Aretxabaletako Ibarra Kiroldegiko kirol jardueren eskaintza osoa ikus dezakezu
    Programa
  • Abona zaitez

    Instalazio ezin hobeak

    Ibarra Kiroldegiko instalazio ezin hobeak erabili nahi badituzu, hementxe daukazu aukera. Egin zaitez abonatu.
    Gehiago