• Mantentze gimnasia

    gimnasia jarduerak
    Mantentze  gimnasiaEgoera fisiko ona mantentzeko jarduera gidatu ezberdinak. Multifitnessak baino intentsitate baxuagoa.
    • Muskulatura indartu.
    • Malgutasuna hobetu.
    • Sistema kardiobaskularra landu.
    • Koordinazioa eta mugikortasuna hobetu.
  • Xumba

    Dantza eta fitness
    XumbaErritmo latino ezagupenak (cumbia, saltsa, sanba, mereguea...) eta ariketa aerobikoak nahasten dituen kirol jarduera.
    • Gaitasun kardiobaskularra eta muskuluen tonua hobetu.
    • Koordinazio orokorra landu.
  • TRXa

    ariketak
    TRXaEntrenamendu era berri hau ariketa batzuk zintzilik egitean oinarritzen da; horrek lagunduko digu edozein kirol jardueratan nahiz eta egunerokotasunean hain beharrezkoak diren indarra, eta gorputz-enborraren malgutasuna, oreka eta egonkortasuna hobetzen.
  • Tonifikazioa

    ariketak
    TonifikazioaFitness gelako baliabideak erabiliz, gihar talde garrantzitsuenak tonifikatu eta indartzeko egiten diren zirkuitu eta ariketak. • Giharrak indartu eta tonifikatu. • Egoera fisikoa hobetu.
  • Gimnasia erritmikoa

    haurrentzat
    Gimnasia  erritmikoaEgoera fisikoa mantentzeko jarduera gidatu ezberdinak haurrentzako. Koordinazioa. • Gihardura indartu. • Malgutasuna hobetu. • Sistema kardiobaskularra landu. • Koordinazioa eta mugikortasuna hobetu.
  • Judoa

    disziplina
    Judoa Jigoro Kano autodefentsarako sortutako teknikak irakatsi eta ikastea xede duen kirol jarduera.   Borroka-arte hau bestearen erasoaren  indarraz baliatzen da, kolpeak eskuekin, oinekin eta ukabilekin emanez. Eskolak ikasle-taldeen adinaren arabera egokituak dira.
  • Pilatesa

    ariketak
    PilatesaEntrenamendu fisiko eta mentala garatzen duen jarduera. Barne giharren garapenaren bitartez, gorputzari oreka eta egonkortasuna, eta bizkar hezurrari tinkotasuna ematean zentratzen da.
    • Gihar oreka mantendu.
    • Gorputzaren malgutasuna, indarra eta kontrola handitu.
    • Gorputz eta buruaren harmonia lortu.
  • Multifitnessa

    gimnasia jarduerak
    MultifitnessaEgoera fisikoa hobetzeko jarduera gidatu ezberdinak. • Muskulatura indartu. • Malgutasuna hobetu. • Sistema kardiobaskularra landu. • Koordinazioa eta mugikortasuna hobetu.
  • Xumba eta areto bizikleta gazteak

    Dantza eta fitness
    Xumba  eta  areto  bizikleta  gazteakErritmo latino ezagunenak (cumbia, saltsa, sanba, mereguea...) eta bizikleta gainean burututako jarduera kardiobaskularra nahasten dituen kirol jarduera.
    • Koordinazio orokorra landu.
  • Karatea

    jarduerak
    Karatea
    Karatearen oinarrizko teknikak irakatsi eta ikastea xede duen kirol jarduera.
    Kolpeak eskuarekin, oinekin eta ukabilekin ematen diren borrokatzeko artea.
    Jarduera ikastaroetako adin taldeetara egokituko da.
  • GAPa

    tonifikazioa jarduerak
    GAPaGorputzeko hiru gihar talde nagusi lantzen dituen ariketa eta jardueren programa espezifikoa (gluteoak,  abdominalak, hankak). Ariketak tresna zein tresnarik gabe egin daitezke musikaren laguntzarekin. • Gluteo, abdominal eta hanketako giharrak indartu. • Gorputzeko tonua landu. • Gorputz jarrera hobetu.
  • Hipopresiboak

    abdominalak
    HipopresiboakGorputz jarrera zehatzak eta arnasketa teknika espezifikoak erabiliz, sabelaldeari tonu egokia emateko balio duen gimnasia mota da. • Gorputz jarrera hobetu eta bizkarreko arazoak saihestu. • Sabelaldeko eta gerrialdeko gihardura multzoa indartu.
  • Yoga

    esperientziak
    YogaArnasketa eta erlajazio ariketen bitartez oreka fisiko zein mentala bilatzen duen jarduera, norbanakoaren ongizatea hobetuz. • Gizakiaren batasun psikosomatikoa lortu. • Lasaitasunaren eta baretasunaren bidez pertsonaren oreka lortu. • Koordinazioa eta malgutasuna hobetu.
  • Areto bizikleta

    jarduera
    Areto  bizikletaMusikaren erritmoari jarraituz, bizikleta gainean burutzen den jarduera kardiobaskularra. • Egoera fisiko orokorra hobetu. • Gaitasun aerobikoa landu. • Gorputzeko giharrak indartu.
  • Igeriketa hastapenak helduak

    igerilekua
    Igeriketa  hastapenak  helduakUretan modu seguruan aritzeko eta igeri egiten ikasteko saio gidatuak. • Uretan aritzeko segurtasuna lortu. • Igeri egiten ikasi.
  • Igeriketa errendimendua

    Igerilekuan
    Igeriketa  errendimenduaTxapelketa nahiz probetarako igeriketa prestakuntza bereziak.
    • Igeriketa denborak hobetzea.
    • Txapelketa eta frogak prestatzea.
  • Igeriketa haurtxoak

    0-2 urte
    Igeriketa  haurtxoak6 hilabetetik 2 urtera bitarteko haurren psikomotrizitatea lantzeko igerilekuan burutzen diren jarduerak. • Haurrak urarekin lehen bizipenak izatea. • Guraso eta haurren arteko harremana garatu. • Haurraren garapen psikomotorea landu.
  • Igeriketa haurrak 3 – 4 urte

    3-4 urte
    Igeriketa  haurrak  3  –  4  urte3 urtetik 4 urtera bitarteko haurren garapen motorea lantzeko igerilekuan burutzen diren jarduerak. Igeri egiten hasi aurreko pausoak. Karramarro maila. • Haurrak uretan mugitzeko duen gaitasuna hobetu. • Haurraren garapen psikomotorea landu.
  • Igeriketa umeak 5 – 10 urte

    Igeriketa 5-10 urte
    Igeriketa  umeak  5  –  10  urteIgeri egiten ikasteko saioak,  4 mailatan banatutako  progresio didaktikoa jarraituz: zapaburuak, olagarroak, izokinak eta marrazoak. • Uretan segurtasunez aritzeko tresnak norbereganatu. • Estilo ezberdinetan igeri egiten ikasi. • Umearen garapen motorea landu. • Ordutegi berezia ikusi >
  • Igeriketa hobekuntza helduak

    Igerilekuan
    Igeriketa  hobekuntza  helduakIgeriketa estilo ezberdinetan, teknika hobetzera zuzendutako saio gidatuak.
    • Igeriketa teknika hobetu estilo ezberdinetan.
    • Egoera fisikoa hobetu.
  • Gaurko jarduerak

    ondorengoak

  • Abona zaitez

    Instalazio ezin hobeak

    Ibarra Kiroldegiko instalazio ezin hobeak erabili nahi badituzu, hementxe daukazu aukera. Egin zaitez abonatu.
    Irakurri gehiago
  • Kirol jarduerak

    Apunta zaitez

    Dokumentu hontan Aretxabaletako Ibarra Kiroldegiko kirol jardueren eskaintza osoa ikus dezakezu
    Programa